مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-18سياسي

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از تاج زاده برای حضور در مناظره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، در پی اظهار نظرات اخیر عاملین حقیقی وضع موجود، - بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، در پی اظهار نظرات اخیر عاملین حقیقی وضع موجود، مصطفی تاج زاده را به مناظره در فضایی هدایت گرایانه دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، در پی اظهار نظرات اخیر عاملین حقیقی وضع موجود، در بیانیه ای آقای مصطفی تاج زادا را به مناظره در فضایی هدایت گرایانه دعوت کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:از ابتدای رویش انقلاب اسلامی ایران تاکنون، همواره جریان تحریف، تمام تلاش خود را جهت به انحطاط کشاندن مبانی و اصول انقلاب اسلامی و هم چنین نادیده گرفتن دستاورد های آن نموده است.

در این میان افرادی وجود دارند که هست و نیستشان وابسته به حیات انقلاب اسلامی است و اتفاقا بسیاری از کمبودها، نارسایی ها و مشکلات موجود به دلیل عملکرد غلط و جناحی امثالهم به وجود آمده و هر از چند مدتی جهت جلوگیری از ممات رسانه ای خود، نقش اپوزیسیونی خود را پررنگ تر نموده و سعی در برهم زدن آرامش روانی جامعه دارند.

اصلا می شود گفت که منافع این گونه افراد دقیقا در تضاد با آرامش مردم شریف ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از تاج زاده برای حضور در مناظره

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از تاج زاده برای حضور در مناظره