مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-18سياسي

آگاهی از وقایع جنگ اوکراین با یک سیستم جدید


دکتر اولگا اونچ (Olga Onuch)، مدرس اوکراینی علوم سیاسی از دانشگاه منچستر، تشخیص داد که کدام حساب های کاربری باید تحت نظارت قرار گیرند و بنابراین فهرستی شامل بیش از 600 کلمه کلیدی را برای سیستم ایجاد کرد تا سیستم آن را بررسی کند.

- دکتر اولگا اونچ (Olga Onuch)، مدرس اوکراینی علوم سیاسی از دانشگاه منچستر، تشخیص داد که کدام حساب های کاربری باید تحت نظارت قرار گیرند و بنابراین فهرستی شامل بیش از 600 کلمه کلیدی را برای سیستم ایجاد کرد تا سیستم آن را بررسی کند.

دانشگاه منچستر در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: کارشناسان دانشگاه های بریتانیا و ایالات متحده فعالیت های تحقیقاتی خود را تغییر داده اند تا به سرعت سیستمی ایجاد کنند که می تواند گزارشی از جنایات در حال وقوع در اوکراین را که از حساب های رسانه های اجتماعی واقع در این کشور منتشر می شود، ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی او، موبولایز (MOBILISE) پروژه ای از پیش طراحی شده در مورد اوکراینی های داخل و خارج از کشور است که بودجه آن توسط شورای تحقیقات اقتصادی و اجتماعی (ESRC) و (ORA) تامین می شود و برای ایجاد فعالیت های بشردوستانه ایجاد شده است.

راه حل سریع کنونی که محققان به آن پرداخته اند، به این معنی است که اکنون می توانند اطلاعاتی درباره آوارگان، نقض حقوق بشر، نیازهای بشردوستانه و مقاومت مدنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی از وقایع جنگ اوکراین با یک سیستم جدید

آگاهی از وقایع جنگ اوکراین با یک سیستم جدید