مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-18سياسي

تحرکات جدید عناصر وابسته به ریاض در عدن


مجلس نمایندگان یمن (مورد حمایت عربستان) دور اول نشست های خود را در شهر عدن برای تشکیل کمیسیون های مختلف و بررسی اوضاع کشور به زودی برگزار خواهد کرد.

- مجلس نمایندگان یمن (مورد حمایت عربستان) دور اول نشست های خود را در شهر عدن برای تشکیل کمیسیون های مختلف و بررسی اوضاع کشور به زودی برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع یمنی اعلام کردند که اعضای دولت و پارلمان یمن (مورد حمایت ریاض) در حال بازگشت به عدن هستند.

بر اساس این گزارش، مجلس نمایندگان یمن (مورد حمایت عربستان) دور اول نشست های خود را در شهر عدن برای تشکیل کمیسیون های مختلف و بررسی اوضاع کشور به زودی برگزار خواهد کرد.

پارلمان یمن دارای 301 عضو است که از سال 2003 انتخاب شده اند و به دو گروه حامی دولت مورد حمایت عربستان و اعضای جنبش انصارالله تقسیم می شوند.

برخی از اعضای دولت مورد حمایت عربستان روز یکشنبه خود را به عدن رساندند تا پس از تشکیل شورای ریاستی انتقالی در عربستان، کار خود را آغاز کنند.

از سوی دیگر هانس گروندبرگ، فرستاده سازمان ملل با رشاد العلیمی، رییس شورای انتقالی یمن در محل اقامت وی در ریاض عربستان دیدار کرد و با وی در خصوص اجرای توافق آتش بس و محور قرار دادن این توافق برای رسیدن به راه حلی سیاسی جهت پایان دادن به جنگ یمن گفتگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات جدید عناصر وابسته به ریاض در عدن

تحرکات جدید عناصر وابسته به ریاض در عدن