مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-18سياسي

ارتش با چهره ای متفاوت از گذشته در کنار انقلاب قرار گرفت


فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان گفت: ارتش از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با چهره ای متفاوت از گذشته در کنار انقلاب قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلال صالحی ظهر دوشنبه در مراسم رژه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی ضد انقلاب داخلی و استعمارگران شرق و غرب دست به دست هم داده و هر روز توطئه ای جدید علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران تدارک می دیدند.

وی اظهار داشت: فرزندان این ملت در ارتش، سپاه پاسداران و بسیج مردمی برای حفظ انقلابی که حاصل خون هزاران شهید به خون خفته و دسترنج ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بود.

فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان گفت: ارتشیان سلحشور به خوبی دریافتند که اگر عزت و اقتدار، در فرمان برداری از رهبر انقلاب و آغوش ملت بزرگوار ایران اسلامی است.

صالحی تاکید کرد: ارتش از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با چهره ای متفاوت با گذشته در کنار انقلاب قرار گرفت و در دو سال گذشته قبل از شروع جنگ ارتش جمهوری اسلامی در جبهه های نبرد با ضد انقلاب اشرار جنگید و درگیر شد.

وی به ایستادگی ارتش در برابر هجوم وحشیانه رژیم بعث آماده و مجهز صدام با هدف ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: این نیرو مایه مباهات و برای ملت ایران علامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش با چهره ای متفاوت از گذشته در کنار انقلاب قرار گرفت

ارتش با چهره ای متفاوت از گذشته در کنار انقلاب قرار گرفت