مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-18فرهنگي

بازی فاویان فنری اواسط تابستان منتشر می شود


بازی فاویان فنری پس از چند سال توقف، توسط استودیو نیو اواسط تابستان منتشر می شود.

- ، گفت: بازی فاویان پس از چند سال توقف اواسط تابستان برای گروه سنی بالای سه سال منتشر می شود، اما با توجه به محتوای آتی این بازی در به روز رسانی ها، به دلیل سخت شدن محتوای داستانی، مخاطبان این بازی را گروه سنی بالای 12 سال مورد هدف قرار می دهد.

وی افزود: کتاب های کمیک فاویان فنری؛ کتاب های دیجیتالی تعاملی هستند که نسل نوین کتاب های دیجیتال محسوب می شوند و برای اولین بار استودیو نیو در سال 99 با انتشار اولین کتاب خاطرات محیط بانان و دریافت جایزه سال برای آن اقدام به این امر کرده است.

این موضوع می تواند مشوق خوبی برای نشر دیجیتال باشد.

این بازی ساز ادامه داد: یک بازی کلاسیک قدیمی که در آن قورباغه های درختی به نقاط مختلف مرحله می پریدند و می چسبیدند، منبع الهامی برای ساخت بازی و شخصیتی بر اساس همین توانایی ولی با توان جابه جایی بیشتر شد.

بر این اساس، دو مکانیک اصلی یعنی پریدن های بلند قورباغه به شکل فنر و خاصیت چسبنده بودن دست و پاهای قورباغه به مکنده زیر فنر در بدنه مکانیکی فاویان فنری تبدیل شدند و در نهایت ما را به یک آدمک با پاهای فنری با مکنده چسبناک رساند که خیلی شبیه اسباب بازی هایی بود که بیشتر متولدان دهه 50 و 60 با آنها در کودکی سرگرم می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی فاویان فنری اواسط تابستان منتشر می شود

بازی فاویان فنری اواسط تابستان منتشر می شود