مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-18سياسي

تغییر در سازمان سینمایی/ فرجی «نظارت بر عرضه و نمایش» را واگذار کرد


رییس سازمان سینمایی طی حکمی روح الله سهرابی را به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم و حسین طلابیگی را به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر مراکز، - مشاغل و مجامع منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، بنا به پیشنهاد حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی طی حکمی روح الله سهرابی را به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم و حسین طلابیگی را به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع منصوب کرد.

متن حکم مدیرکل جدید دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم به این شرح است: جناب آقای روح الله سهرابی بنا به پیشنهاد معاونت ارزشیابی و نظارت و با توجه به شایستگی، تعهد و شناخت، شما را به سمت مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم منصوب می نمایم.

امیدوارم ضمن بهره گیری از ظرفیت های این حوزه و تعامل گسترده با جامعه سینمایی، تهیه کنندگان، کارگردانان، سینماداران و دفاتر پخش تحولات موثر و ثمربخشی را رقم بزنید.

برنامه ریزی و سیاستگذاری عرضه، نمایش و پخش آثار سینمایی و غیر سینمایی، تدوین ضوابط و مقررات عرضه و نمایش آثار و محصولات سینمایی و غیر سینمایی، ارزشیابی و نظارت بر عرضه و نمایش آثار سینمایی و غیر سینمایی، تهیه و تدوین ضوابط و مقررات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در سازمان سینمایی/ فرجی «نظارت بر عرضه و نمایش» را واگذار کرد

تغییر در سازمان سینمایی/ فرجی «نظارت بر عرضه و نمایش» را واگذار کرد