مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-18دانش

صندوق رفاه دانشجویان نحوه بازپرداخت وام دانشجویان خارجی را اعلام کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، - صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نحوه بازپرداخت وام های دریافتی توسط دانشجویان غیر ایرانی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت دانشجویی دانشگاه موظف است در خصوص دانشجویانی که دارای تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران نمی باشند و در سنوات گذشته از وام های صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بهره مند شده اند، قبل از تحویل هرگونه مدرک یا تأییدیه تحصیلی و نیز خروج از کشور آنان نسبت به تعیین تکلیف بازپرداخت تمامی بدهی به صورت یکجا و اخذ تسویه حساب از آنان اقدام نماید.

معاونت دانشجویی دانشگاه ملزم به اجرای عملیات کنترل و اخذ تأیید نهایی موضوع تسویه حساب این دسته از بهره مندان، از صندوق است.

همچنین آن دسته از دانشجویان و دانش آموختگانی که قصد مهاجرت و ترک تابعیت به کشور دیگری را دارند ملزم هستند قبل از هرگونه اقدام در این خصوص، نسبت به پرداخت کل بدهی خود به صندوق و اخذ تسویه حساب اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق رفاه دانشجویان نحوه بازپرداخت وام دانشجویان خارجی را اعلام کرد

صندوق رفاه دانشجویان نحوه بازپرداخت وام دانشجویان خارجی را اعلام کرد