مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-18سياسي

100 هزار گیلانی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده اند


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه 100 هزار نفر از جمعیت این استان نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، گفت: بخش قابل توجهی از این جمعیت ساکن شهرستان رشت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز در کنار کادر بهداشت و درمان اقدامات مؤثری انجام داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عادی انگاری کرونا باعث شده روند تزریق دوز سوم واکسن کُند باشد، افزود: با توجه به اهمیت واکسیناسیون در تلاش هستیم با همکاری سایر بخش ها این امر را در استان سرعت بخشیم.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای همه آحاد جامعه، بیان کرد: طبق برآوردهای انجام شده 100 هزار نفر از جمعیت استان گیلان باید نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت مذکور در شهرستان رشت هستند، افزود: باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها مردم را جهت تزریق دوز سوم واکسن کرونا ترغیب کنیم تا به اهمیت موضوع واقف باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به راه اندازی قرارگاه واکسیناسیون کرونا در استان گیلان، گفت: فرماندهان سپاه باید به مدت یک ماه مسئولیت تزریق واکسن در شهرستان ها را بر عهده بگیرند و در قالب یک قرارگاه، کار را دنبال و نتیجه را روزانه گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار گیلانی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده اند

100 هزار گیلانی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده اند