مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-18سياسي

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز ارتش


استاندار تهران به مناسبت 29 فروردین روز ارتش پیام تبریکی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری تهران محسن منصوری در پیامی با اشاره به نقش ارتش در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: 29 فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر مقام معظم رهبری یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید یادآور رشادت های دلیر مردانی است که دفاع از میهن بر سرلوحه افتخاراتشان می درخشد.

سازماندهی و آموزش نیروهای مستعد دفاع از تمامیت ارضی کشور و ابداع تاکتیک های بومی متناسب با دفاع عامل و غیرعامل سرزمینی، مستقل از آموزش ها، طراحی و ساخت تجهیزات و سلاح های متناسب با رزم در شرایط ویژه که سناریوهای مختلف اقدامات و تجاوزات احتمالی دشمن در آن ها لحاظ شده است و انجام رزمایش های مکرر دوره ای و موردی در عرصه های سه گانه زمین، هوا و دریا، تصورات دشمنان برای تجاوز نظامی را غیرعملی ساخته است.

سربلندی و عزت ارتش و به تبع آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آثار، پیامدها و نتایج پیامی است که بیش از چهار دهه قبل امام خمینی(ره) برای تعیین روز ارتش در 26 فروردین سال 1358 صادر فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز ارتش

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز ارتش