مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-18سياسي

شب های قدر اهدای خون یادتان نرود!/اعلام مراکز و ساعت فعالیت


اهدای خون اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه ای است که در همه ایام به ویژه ماه مبارک رمضان و شب های قدر مورد توجه مردم قرار می گیرد.

در شب های قدر با اهدای قطره های خون خود، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،این روزها و شبها بهترین ایام سال است؛چراکه در ماه خدا یعنی ماه رمضان بسر می بریم؛ همان ماهی که پاداش هر کار خیر و نیکویی چندین برابر روزهای عادی است.

اهدای خون مترادف با اهدای زندگی به هر فرد است؛چراکه بسیار بیمارانی در کشور هستند که نیازمند قطرات خون همنوعان خود بوده و اهدای قطره ناچیز خون هر هموطنی حیاتبخش جان بیمارآنها خواهد بود.

در این راستا، سازمان انتقال خون با اعلام اسامی مراکز اهدای خون از عموم مردم عزیز و روزه داران ماه خدا درخواست کرده که در ایام نورانی به ویژه شب های قدر،به اقدام خداپسندانه اهدای خون بپردازنند.

مراکز فعال اهدای خون در لیالی قدر از چهارشنبه 31 فروردین تا دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 مشخص شد.

در روز چهارشنبه 31 فروردین و همزمان با اولین شب از لیالی قدر، مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم و مراکز اهدای خون صدر، پیروزی، شهریار و ورامین از ساعت 8 صبح تا 15 در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های قدر اهدای خون یادتان نرود!/اعلام مراکز و ساعت فعالیت

شب های قدر اهدای خون یادتان نرود!/اعلام مراکز و ساعت فعالیت