مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-18سياسي

توزیع 6 هزار بسته معیشتی به همت مراکز افق بقاع متبرکه گیلان


از 12 اسفند 1400 لغایت 12 فروردین امسال 6000 بسته معیشتی به همت مراکز افق بقاع متبرکه با کمک خیرین، مشارکت مهدی یاوران و گروه های جهادی و از محل عواید موقوفات منطبق بین نیازمندان توزیع شد.

- ایسنا/گیلان معاون فرهنگی اوقاف گیلان گفت: از 12 اسفند 1400 لغایت 12 فروردین امسال 6000 بسته معیشتی به همت مراکز افق بقاع متبرکه با کمک خیرین، مشارکت مهدی یاوران و گروه های جهادی و از محل عواید موقوفات منطبق بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحامد میرحسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ضیافت الهی از 14 فروردین سال جاری در 350 بقعه متبرکه گیلان آغاز شده و تا 13 اردیبهشت ادامه دارد، اظهار کرد: 31 مبلغ اعزامی و 119 مبلغ بومی در اجرای طرح ضیافت الهی با اوقاف گیلان همکاری می کنند.

وی افزود: 31 مبلغ از حوزه علمیه قم جهت امر تبلیغ دین و احکام اسلامی، مشاوره خانواده، تبین مسائل اجتماعی و سیاسی روز و تفسیر قرآن کریم به استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام میرحسینی گفت: از آنجا که می بایست در ماه ضیافت الهی فضای جامعه رنگ و عطر معنوی به خود بگیرد در کنار نماز جماعت و بیان احکام الهی، خیمه های معرفت و برنامه وعظ و مناجات خوانی در بقاع شاخص استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6 هزار بسته معیشتی به همت مراکز افق بقاع متبرکه گیلان

توزیع 6 هزار بسته معیشتی به همت مراکز افق بقاع متبرکه گیلان