مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-18سياسي

در دیدار رییس جمهور با هنرمندان چه گذشت؟/ تذکر ده نمکی به رییسی!


مستند «عصر هنر» روایتی از حواشی دیدار هنرمندان با آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری شب گذشته 28 فروردین ماه پخش شد.

- مستند عصر هنر روایتی از حواشی دیدار هنرمندان با آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری شب گذشته 28 فروردین ماه پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مستند، مستند عصر هنر روایتی از حواشی دیدار هنرمندان با آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری شب گذشته 28 فروردین ماه از شبکه سه سیما پخش شد.

در این دیدار محمد اروجانی هنرمند افغانستان که حدود 38 سال است در ایران سکونت و در رشته خط نستعلیق فعالیت دارد، گفت: از طرف مرکز فرهنگی هنری پناهندگان در مراسم دیدار با رییس جمهور ایران حضور پیدا کردم.

وی افزود: اینکه یک مسئول عالی رتبه انقدر صمیمانه با افراد حاضر احوالپرسی کند، به صحبت های آنها گوش دهد و بخشی از مسائلشان را هم به همراهان خود بسپارد تا در دست پیگیری قرار بگیرد، بسیار حس خوبی است.

اگر در خانه خودم و با بزرگ تر خودم اینگونه حرف نزنم، کجا باید بروم و حرفم را بزنم؟ امیر دژاکام بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در مراسم دیدار با رییس جمهور گفت: می گویند اگر انسان بعد از مرگش در این دنیا زنده می شد، می توانست با استفاده از تجربیات زندگی گذشته اش، زندگی بهتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار رییس جمهور با هنرمندان چه گذشت؟/ تذکر ده نمکی به رییسی!

در دیدار رییس جمهور با هنرمندان چه گذشت؟/ تذکر ده نمکی به رییسی!