مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-18سياسي

تبریک نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز ارتش


نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه ای روز ارتش را به امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

- نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه ای روز ارتش را به امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه حجت الاسلام والمسلمین موسی پور آمده است: برادر ارجمند امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی زید عزه فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی سلام علیکم؛ 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و نشان پرافتخاری بر سینه آحاد دلاور مردان ارتش و همواره از باشکوه ترین و به یادماندنی ترین روز های تاریخ انقلاب است.

ارتش با الهام از آموزه های دینی و حرکت در مسیر ولایتمداری و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا به مجموعه ای توانمند، فعال و تاثیرگذار در معادلات فراملی، صاحب سبک های جدید و ارتشی متدین از جنس مردم، کنار مردم و برای مردم مبدل گردیده است.

این نیروی مقتدر در تقویت حداکثری و آمادگی مواجهه با دشمن خوش درخشیده و باخودباوری، معنویت مداری و ولایت محوری و ارتقاء روزافزون توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز ارتش

تبریک نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز ارتش