مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-18سياسي

ادیانی: دشمن چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح را ندارد


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی در دیدار با فرمانده کل ارتش گفت: دشمن چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در دیدار با امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز ارتش را به جنابعالی و همه ارتشیان غیور و قهرمان تبریک عرض می کنم و از فعالیت ها، مجاهدت ها و ایثارگری های ارتش در همه زمینه ها خصوصا در مرزها و خدمت رسانی به مردم تشکر می کنم.

وی ادامه داد: دوران فرماندهی سرلشگر موسوی جزء درخشان ترین دوران فرماندهی ارتش است و معتقدم این به جهت روحیه معنوی و انقلابی شخص فرمانده ارتش است؛ بحمدالله اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح در سطح بسیار عالی وجود دارد و دشمنان چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح را ندارند اما به برکت وجود فرماندهان ولایی و انقلابی و دلسوز نظام و انقلاب، همدلی و هماهنگی در بین فرماندهان نیروهای مسلح موج می زند و این جای شکر دارد.

*آمادگی کامل ارتش برای انجام برنامه های مشترک با مجموعه انتظامی در این دیدار امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیانی: دشمن چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح را ندارد

ادیانی: دشمن چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح را ندارد