مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-18سياسي

ارتش جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای جهان بی نظیر است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جمهوری اسلامی ایران چنان ارتشی ایجاد کرده است که در تاریخ ایران نمونه و در جغرافیای ارتش های جهان بی نظیر است.

- صبح امروز مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بلوار امام علی (ع) بوشهر برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری با تبریک 19 فروردین روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جایگاه ارتش جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نیروی مسلح در هر کشور مایه عزت، عظمت و اقتدار است و ارتش جمهوری اسلامی ایران از جایگاه مهم و ممتاز ملی و بین المللی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار بین المللی است تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی و همه نیروهای مسلح مایه قدرت ملی و اقتدار بین المللی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر با اشاره این نکته که نیروهای مسلح ایران به قدرت ملی و اقتدار بین المللی تبدیل شده است خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های صف، ستاد، تولید جنگ افزارهای دانش بنیان و تجهیزات سخت و نرم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای جهان بی نظیر است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای جهان بی نظیر است