مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-18سياسي

برگزاری مراسم شب های قدر در حرم حضرت معصومه(س)


حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مراسم احیاء شب های قدر در حرم مطهر از ساعت 22 آغاز و تا ساعت 02:15 بامداد با اجرای برنامه های مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی معارفی و قرآن به سر گرفتن، دنبال می شود و پس از آن نیز در هر سه شب قدر از ساعت 02:20 تا 03:30 مهدی سلحشور برای زائران حرم مداحی می کند.

وی افزود: چهارشنبه شب 31 فروردین ماه مصادف با اولین شب از شب های قدر این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی و قرائت دعا توسط سیدعلی حسینی نژاد دنبال خواهد شد.

معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: جمعه شب، دوم اردیبهشت ماه نیز مصادف با دومین شب قدر و شب شهادت امیرالمؤمنین(ع) مراسمی با سخنرانی آیت الله سیدمحمد سعیدی و مداحی و قرائت دعا توسط عباس حیدرزاده اجرا خواهد شد.

وی گفت: در سومین شب از شبهای قدر نیز اجرای مراسم با سخنرانی آیت الله  سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی و قرائت توسط مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

احمدی افزود: برای پخش زنده مراسم احیا شبهای قدر همزمان با آغاز دعای جوشن کبیر از ساعت 23 با شبکه های دو سیما، استانی قم، رادیو معارف، رادیو قم و شبکه ماهواره ای ولایت هماهنگ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم شب های قدر در حرم حضرت معصومه(س)

برگزاری مراسم شب های قدر در حرم حضرت معصومه(س)