مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-18سياسي

ارتش پناه مردم و زینت والیان حکومت است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در زمان جنگ تحمیلی دشمن تلاش کرد تا کسی به ایران سلاح نفروشد اما اکنون تلاش می کند تا از فروش سلاح توسط ایران به سایر کشورها جلوگیری کند که این امر نشان از تحولی بزرگ در قدرت دفاعی کشور است.

- آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، صبح امروز (دوشنبه- 29 فروردین) در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار گلزار شهدای اصفهان، اظهار کرد: روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است و منشا این اسم به 29 فروردین سال 58 باز می گردد زمانی که دوستان نادان و دشمنان دانا در فکر این بودند که ارتش را منحل اعلام کنند و عده ای هم روی این مسئله پافشاری می کردند.

وی با اشاره به تاکید ویژه امام خمینی(ره) به فعالیت ارتش ادامه داد: امام راحل در برابر این افکار نادرست محکم ایستادند و این روز را روزارتش امام زمان(عج) اعلام کردند.

ایشان همچنین دستور دادند که ارتشیان در خیابان های شهرهای بزرگ رژه بروند و از مردم خواستند که از لشکر استقبال کنند و این انصافا حرکت بسیار زیبایی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان دلیل حمایت امام خمینی(ره) از ارتشیان که بعدها بر مخالفان معلوم شد، تصریح کرد: مخالفان متوجه شدند که اگر امام به حرف نابخردان گوش کرده بود، معلوم نبود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش پناه مردم و زینت والیان حکومت است

ارتش پناه مردم و زینت والیان حکومت است