مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-18اقتصادي

اجرای پروژه بن - بروجن؛ راهی برای برون‎ رفت از بحران آبی


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به چالش آبی شهرستان های شهرکرد، بن، بروجن و بخشی از کیار همچنان پروژه بن- بروجن جزو اولویت هاست و طبق قول های داده شده باید این پروژه مهم وارد مدار شود تا سال جاری و سال های آتی بحران و تنش آبی نداشته باشیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به چالش آبی شهرستان های شهرکرد، بن، بروجن و بخشی از کیار همچنان پروژه بن- بروجن جزو اولویت هاست و طبق قول های داده شده باید این پروژه مهم وارد مدار شود تا سال جاری و سال های آتی بحران و تنش آبی نداشته باشیم.

مراد محمودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بیلان بارش ها در چهارمحال و بختیاری به مدت 20 سال منفی بوده است، اظهار کرد: میزان بارش ها در سال زراعی جاری برای شهرکرد 247 میلی متر بوده است، گرچه امسال شاهد بارش های خوبی بودیم اما کمبود بارش ها قابل جبران نیست و همچنان باید در مصرف آب صرفه جویی شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 60 درصد تامین آب شرب شهرکرد از طریق چشمه کوهرنگ تامین می شود، افزود: متاسفانه در فصل زمستان به دلیل سرما 80 درصد آب چشمه از دسترس خارج شد، اما با اقدامات صورت گرفته از جمله آبرسانی سیار و اجاره چاه های کشاورزی و صنعتی، در حال حاضر وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه بن - بروجن؛ راهی برای برون‎ رفت از بحران آبی

اجرای پروژه بن - بروجن؛ راهی برای برون‎ رفت از بحران آبی