مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-18سياسي

آهنگران: اشعار مرحوم «گلدسته» بارها مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفته بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صادق آهنگران مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در آیین تشییع هنرمند فقید محمدزمان گلدسته شاعر مطرح اشعار آیینی در کشور در گرگان، اظهار کرد: تمام نوحه های من در این 20 سال از اشعار محمد زمان بود، داغ سردار شهید سلیمانی و محمدزمان گلدسته برایم خیلی سنگین بود.

وی گفت: از طرف هیأت رزمندگان کل کشور و هیأت رزمندگان خوزستان و دزفول تسلیت می گویم و شاید هیأت رزمندگان در اهواز و دزفول با اشعار محمدزمان بهتر از گرگانی ها آشنا باشند.

محمدزمان گلدسته، شاعر آیینی و سراینده قطعات حاج صادق آهنگران چهارشنبه، 24 فروردین ماه 1401 بر اثر سانحه تصادف در جاده بین رودهن و بومهن درگذشت.

محمدزمان گلدسته در آخرین روز شهریورماه 1354 در شهرستان گرگان متولد شد، او از شاعرانی است که در وصف امام حسین (ع) شعرهایی را سروده است، تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داد و سپس به شغل آزاد پرداخت.

او از 13 سالگی به طور جدی سرودن شعر را آغاز کرد و از سال 1366 وارد انجمن شعر گرگان شد، گلدسته از سال 1375 به عنوان شاعر اهل بیت به سرودن شعر پرداخت.

او از شاگردان محمدرضا آقاسی بود و در جشنواره ‏های مختلف از جمله جایزه ادبی محتشم کاشانی و جشنواره سراسری شعر عاشورایی دانشجویان به عنوان نفر برگزیده انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنگران: اشعار مرحوم «گلدسته» بارها مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفته بود

آهنگران: اشعار مرحوم «گلدسته» بارها مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفته بود