مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-18سياسي

گستردن سفره مهربانی خادمیاران رضوی کرمانشاه در پرتو ماه رمضان


دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه، از برگزاری پنجمین مرحله طرح سفره مهربانی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- سیدمحمدجعفر امامیان دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: خادمیاران رضوی در ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته با هدف تامین بسته های کمک معیشتی به نیابت از امام مهربانی ها مشارکت می کنند.

وی ادامه داد: یاری مومنانه خادمیاران رضوی و عموم مردم نوع دوست به محرومین در ماه مبارک به صورت نقدی و غیرنقدی توسط شبکه کانون های خدمتی جمع آوری و در سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) به خانواده های محروم تحویل داده می شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ضمن اشاره به تهیه بیش از 17 هزار و 500 بسته معیشتی همچنین توزیع یک هزار کارت خرید نان متبرک رضوی در چهار مرحله گذشته از این طرح، عنوان کرد: خادمیاران رضوی با جذب مشارکت خانواده همچنین تعامل و مشارکت با نهادها و گروه های جهادی توسط ستاد کانون های خدمت رضوی برای تحقق هر چه با شکوه تر پویش سفره مهربانی 5 و متنعم شدن تعداد خانواده های نیازمند بیشتری از خوان امام مهربانی ها تلاش می کنند.

وی در پایان، یادآور شد: خیرین و مردم نوع دوست استان می توانند نذورات و نیت های خیر خود را به شماره کارت6104337666844061 نزد بانک ملت بنام آستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستردن سفره مهربانی خادمیاران رضوی کرمانشاه در پرتو ماه رمضان

گستردن سفره مهربانی خادمیاران رضوی کرمانشاه در پرتو ماه رمضان