مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-18پزشكي

وبینار «مروری بر تشخیص، درمان و ترمیم نقص محل اسکار سزارین»


وبینار «مروری بر تشخیص، درمان و ترمیم نقص محل اسکار سزارین» با حضور جمعی از متخصصان برجسته داخلی و بین المللی، عصر امروز 29 فروردین ماه برگزار می شود.

- وبینار مروری بر تشخیص، درمان و ترمیم نقص محل اسکار سزارین وبینار مروری بر تشخیص، درمان و ترمیم نقص محل اسکار سزارین با حضور جمعی از متخصصان برجسته داخلی و بین المللی، عصر امروز 29 فروردین ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبینار مروری بر تشخیص، درمان و ترمیم نقص محل اسکار سزارین به همت معاونت آموزشی پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی و با حضور دکتر ملک منصور اقصی، جراح و متخصص زنان و زایمان و از اساتید نامدار کشور، دکتر نیکلاس لی لند، رییس گروه زنان و زایمان دانشگاه مک مستر، دکتر شاهین خزعلی، نایب رییس مرکز اندومتریوز و جراحی های کم تهاجمی زنان بریتانیا و دکتر رویا پادمهر، فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا امروز دوشنبه 29 فروردین ماه 1401 از ساعت 20 تا 22 برگزار می شود.

نگاهی به تشخیص و درمان؛ هیستروسکوپی ترمیم نقص محل اسکار سزارین؛ لاپاراسکوپی محل اسکار سزارین؛ تصمیم گیری درباره درمان یا عدم درمان، محورهای وبینار مروری بر تشخیص، درمان و ترمیم نقص محل اسکار سزارین با امتیاز آموزش مداوم اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «مروری بر تشخیص، درمان و ترمیم نقص محل اسکار سزارین»

وبینار «مروری بر تشخیص، درمان و ترمیم نقص محل اسکار سزارین»