مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-18سياسي

هرگونه تجاوز به مرزهای کشور پاسخ دندان شکن خواهد داشت


فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هر گروه یا فردی که قصد تجاوز دارد باید برگردد یا باید مقابله کند، گفت: ما آدم کش نیستیم اما با متجاوزان مقابله سختی خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم جلیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و رژه خودرویی نیروهای مسلح در بیرجند، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان رهبری است و برای حفظ اقتدار ایران اجازه هیچ گونه تجاوزی را به بدخواهان نظام و انقلاب نخواهد داد.

وی بیان داشت: ما سربازان ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه برای اقتدار ایران اسلامی هستیم و به همه گروه های معاند و مخالف اعلام می کنیم که دستور آتش به اختیار صادر شده است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هر گروه یا فردی که قصد تجاوز دارد باید برگردد یا باید مقابله کند، اضافه کرد: با متجاوزان مقابله سختی خواهیم داشت.

شاطری متذکر شد: امروز زمین و آسمان شاهد رشادت های شهدایی است که رفتند و جانشان را تقدیم کردند تا ایران بماند و ایرانی در امنیت و آرامش زندگی کند.

انتهای پیام/3635/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تجاوز به مرزهای کشور پاسخ دندان شکن خواهد داشت

هرگونه تجاوز به مرزهای کشور پاسخ دندان شکن خواهد داشت