مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-18سياسي

ارتش سربلند مجاهدت های فراوانی در دفاع از ایران اسلامی کرده است


ارتش سربلند در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مجاهدت های فراوانی در دفاع از ایران اسلامی کرده است.

- ، محسن افشارچی قبل از ظهر دوشنبه در مراسم روز رژه ارتش در زنجان، گفت: 29 فروردین ماه هر سال یادآور رشادت ها و مجاهدت های غیور مردان ارتشی بوده که امام راحل در یکی از مقاطع حساس و تعیین کننده تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که منافقین و ضد انقلاب زمزمه انحلال ارتش قهرمان را سر می دادند، با دور اندیشی و سرنوشت ساز به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری کرده است.

وی با بیان اینکه ارتش سربلند در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مجاهدت های فراوانی در دفاع از ایران اسلامی کرده استف اظهار کرد: 50 هزار شهید ارتشی در راستای اقتدار کشور و 700 شهید از استان زنجان جان خود را فدا کردند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه ارتش با اقتدار در کنار سایر نیروهای نظامی در دفاع از کشور تلاش کرده است، گفت: ارتشی ها علاوه بر دفاع از کشور به اخلاق هم مشهور هستند.

افشارچی با بیان اینکه امروز ارتش سازنده ربات های جنگنده هوشمند است که با نمونه های خارجی قابل رقابت هستند، ابراز داشت: توانایی ارتش در این مسائل خلاصه نمی شود بلکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مردمی است و تلاش های مضاعفی برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سربلند مجاهدت های فراوانی در دفاع از ایران اسلامی کرده است

ارتش سربلند مجاهدت های فراوانی در دفاع از ایران اسلامی کرده است