مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-18سياسي

رویکرد امروز ارتش ایران تقویت معنویت بین نیروهای خود است


رویکرد فرماندهی امروز ارتش بر خلاف ارتش های دیگر جهان که حرکت آنها تجلی خشونت و فساد است، رویکرد تقویت و ارتقای معنویت نیروها و روحیه سراسر تواضع و فروتنی است.

- ، سیدرضا مرتضوی صبح دوشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح اصفهان که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش برگزار شد، ضمن تبریک این روز و همچنین میلاد امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی در کشور را مرهون زحمات و رشادت های یگان های نظامی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج هستیم، اظهار داشت: ارتش مجموعه ای در چارچوب معارف الهی و اهل بیت (ع) است و از این رو ارتشیان سربازان اسلام هستند.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهی ارتش نایب ولی عصر است که استقرار نظام اسلامی را بر عهده دارد، افزود: مبارزه و تلاش ارتش برای سربازی در دفاع از حضرت ولی عصر (عج) بوده است که حضرت امام (ره) در آن پیام تاریخی به این نکته اشاره کردند و وجود فرماندهان بزرگ و شهدایی که در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیم نظام و انقلاب شده نیز موید همین مسئله است.

استاندار اصفهان با اشاره به شهادت فرماندهان و امیران ارتش در هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: تقدیم شهیدانی مانند بابایی، فکوری و ستاری و … گویای این مدعا است که تواضع، فروتنی، دوری از نام و نشان و آمادگی برای فداکاری و جانفشانی از ویژگی های بزرگ مردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد امروز ارتش ایران تقویت معنویت بین نیروهای خود است

رویکرد امروز ارتش ایران تقویت معنویت بین نیروهای خود است