مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-18سياسي

کتاب «فضیلت ماه مبارک رمضان در خطبه شعبانیه پیامبر (ص)» منتشر شد


کتاب «فضیلت ماه مبارک رمضان در خطبه شعبانیه پیامبر (ص)» اثر حسین اسماعیلی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 160 صفحه منتشر شد.

- کتاب فضیلت ماه مبارک رمضان در خطبه شعبانیه پیامبر (ص) اثر حسین اسماعیلی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 160 صفحه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کتاب فضیلت ماه مبارک رمضان در خطبه شعبانیه پیامبر (ص) اثر حسین اسماعیلی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 160 صفحه منتشر شد.

پیامبر اکرم (ص) در جمعه آخر ماه شعبان در فضیلت ماه مبارک رمضان بیاناتی ایراد فرمودند و بر مغفرت الهی و شأن فرد روزگار تاکید کردند، چنان که گفتند: در این ماه نفس ها و خواب شما عبادت است.

پیامبر (ص) ویژگی های فراوانی را در این ماه یادآوری می فرمایند: از جمله اینکه تلاوت یک آیه قرآن معادل یک ختم قرآن محسوب می شود، درب های جهنم بر روی بندگان بسته می شود و شیطان ها در غل و زنجیر خواهند بود.

اثر حاضر شرح و تفسیر این خطبه درخشان است.

نویسنده در ابتدای این اثر پیامبر (ص) به چرایی نامیدن ماه رمضان به ماه خدا می پردازد و پس از تبیین نام های ماه رمضان و تعریف رحمت، اسباب رحمت الهی را تشریح نموده و به آمادگی برای چنین مهمانی اشاره دارد.

شرایط و آداب دعا کردن، اوقات دعا کردن، زمان ها و مکان های با فضیلت برای استجابت دعا از دیگر مباحثی می باشد که در این اثر بدان پرداخته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «فضیلت ماه مبارک رمضان در خطبه شعبانیه پیامبر (ص)» منتشر شد

کتاب «فضیلت ماه مبارک رمضان در خطبه شعبانیه پیامبر (ص)» منتشر شد