مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-18سياسي

بررسی مسائل تعاونی مسکن ارتش در باورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سال 1381 با اقدامات لشکر 16زرهی در زلزله آوج و بویین زهرا زمینی به مساحت 135 هکتار واقع در روستای باورس، در نزدیکی شهر محمدیه برای تامین مسکن اعضا و کارکنان قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین در زمان استاندار وقت شهید مسعود امامی خریداری شد.

این زمین به پاس زحمات نیروهای ارتش در کمک به زلزله زدگان شهرستان آوج قرار بود سرپناهی برای ایثارگران و جانبازان ارتش باشد، اما شهادت استاندار وقت و تغییر نکردن کاربری زمین بعد 20سال بلاتکلیف مانده است.

سه هزار عضو این تعاونی مسکن که هر یک از آنان در زمان خود 700 هزار تومان برای خانه دار شدن پرداخت کرده بودند، 20سال چشم انتظارند تا اقدامی از سوی مسئولان صورت پذیرد و آنها را یک قدم به خانه دار شدن خود نزدیک کند.

برای حل مشکلات اراضی مسکن کارکنان لشکر 16زرهی از سوی مسئولان و مدیران وقت تصمیمات متعددی گرفته شد تا جایی که بنا بود زمینی معوض به اعضای تعاونی مسکن در شهر محمدیه داده شود، بعدها تصمیم گرفتند کاربری زمین را به مکانی تجاری تغییر داده و هزینه آن را نیز به اعضا پرداخت کنند و حتی حرف هایی شده بود که به جای این زمین، واحدهای مسکونی مهر و یا اقدام ملی تحویل اعضا شود، اما تاکنون هیچ یک از این تصمیمات به نتیجه نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل تعاونی مسکن ارتش در باورس

بررسی مسائل تعاونی مسکن ارتش در باورس