مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-18سياسي

جمهوری اسلامی ایران باید در معادلات سیاسی و نظامی دنیا لحاظ شود


فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با بیان این که امروز نیروهای مسلح مقتدر کشور، مایه افتخار، عزت و دلگرمی برای ایران هستند، - ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با بیان این که امروز نیروهای مسلح مقتدر کشور، مایه افتخار، عزت و دلگرمی برای ایران هستند، گفت: در معادلات سیاسی و نظامی منطقه و دنیا امروز باید جمهوری اسلامی ایران لحاظ شود.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در مراسم رژه خودرویی روز ارتش که امروز 29 فروردین ماه در اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای ارتش جمهوری اسلامی و تبریک روز ارتش، اظهار کرد: 29 فروردین سرآغاز یک پیوند ناگسستنی میان ارتش و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم است و برکت این پیوند نقطه عطفی برای ارتش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که ارتش روندی رو به رشد، تکاملی و مثبت را در این سال ها طی کرده است، ادامه داد: ارتش همواره با اخلاص و اقتدار در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و در این راه بیش از 48 هزار شهید را تقدیم کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: 29 فروردین و نامگذاری این روز به نام ارتش، مدال افتخاری بر سینه ارتشیان از سوی بنیان گذار جمهوری انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران باید در معادلات سیاسی و نظامی دنیا لحاظ شود

جمهوری اسلامی ایران باید در معادلات سیاسی و نظامی دنیا لحاظ شود