مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-18اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه میان جهاد دانشگاهی و انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان


جهاد دانشگاهی هرمزگان و انجمن صنفی روزنامه نگاران این استان در راستای افزایش کیفیت و پاسخ دادن به نیازهای آموزش خبرنگاران تفاهم نامه همکاری 2 ساله ای امضا کردند.

- ایسنا/هرمزگان جهاد دانشگاهی هرمزگان و انجمن صنفی روزنامه نگاران این استان در راستای افزایش کیفیت و پاسخ دادن به نیازهای آموزش خبرنگاران تفاهم نامه همکاری 2 ساله ای امضا کردند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان در آیین انعقاد تفاهم نامه میان این نهاد و انجمن صنفی روزنامه نگاران استان، اظهار کرد: همکاری و مشارکت در تدوین و اجرای دوره های آموزشی مورد توافق، برگزاری نشست های تخصصی مرتبط و برگزاری دوره های آموزشی و تک پودمان های تخصصی موردنیاز جامعه روزنامه نگاران، خبرنگاران و علاقه مندان حوزه رسانه ازجمله برنامه های پیش بینی شده در این تفاهم نامه همکاری است.

سید محمد میرحسینی افزود: طراحی و اجرای رویدادهای کارآفرینی، استارتاپی و کارگاه های آموزشی موردنیاز جامعه روزنامه نگاران، خبرنگاران و علاقه مندان حوزه رسانه و همکاری در تأمین و استفاده از فضاها و زیرساخت های آموزشی موردنیاز برای برگزاری دوره ها و سمینارها و نشست ها و سایر برنامه های مرتبط هم در این تفاهم نامه پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه میان جهاد دانشگاهی و انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان

انعقاد تفاهم نامه میان جهاد دانشگاهی و انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان