مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-18سياسي

از تبلیغ برای انقلاب اسلامی تا کتابت مصحف الهی/ قرآنی که راهی نجف اشرف می شود


قلم زدن برای قرآن.

، این جمله را که می شنوی، ناخواسته دلت پر می کشد به سمت مصحف الهی، همان که اعجاز پیامبر است و اکنون در دستان استادی توانمند خلاقانه کتابت شده است.

به راستی نگاه پروردگار در این کتابت نهفته است، کتابتی که باید با خط نسخ نگارش شود اما استاد سال هاست نستعیلق مشق کرده؛ وقتی عزم کتابت قرآن کریم به میان می آید، نیروی مضاعفی دستان استاد را به نسخ می برد و به مدد الهی قلم به خط نسخ بر صفحه می چرخد و مصحف نگاشته می شود.

اینها را که می شنوم، مو بر تنم سیخ می شود، یاد سوره ن والقلم و ما یسطرون می افتم، یاد  علق ؛ که به راستی نگارش یک نیروی الهی است که بر لوح های نانوشته می لغزند و پیام الهی را مخابره می کند.

وقتی برای هماهنگی هم کلام شدن با استاد تماس می گیرم آرامشش عجیب دلم را می برد، با کلام شیوا و رسا چنان پاسخ می دهد که مشخص است انس با کش و قوس های قلم و دوات برایش طمانینه هدیه کرده است.

 تالار قرآن مکان گفت وگویمان می شود، از آغاز کلامش به گذشته سفر می کند آنجا که تصمیم می گیرد راه پسرعمویش را ادامه دهد، آنجا که عاشقانه مبلغ انقلاب می شود و پارچه نوشته های انقلابیون کار خودش است، آنجا که صخره نوشته های زیادی در تبلیغ انقلاب از او به یادگار مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تبلیغ برای انقلاب اسلامی تا کتابت مصحف الهی/ قرآنی که راهی نجف اشرف می شود

از تبلیغ برای انقلاب اسلامی تا کتابت مصحف الهی/ قرآنی که راهی نجف اشرف می شود