مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-18سياسي

استاندار گیلان: حضور در آب های آزاد نشانه اندیشه بلند امامین انقلاب است


نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردم هیچ گاه فداکاری و جهاد ارتش در خلیج فارس را فراموش نخواهند کرد، گفت: حضور نیروهای دریایی ارتش و سپاه در آب های آزاد نشان از آرمان ها و اندیشه های مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه ای با حضور مسؤولان استانی و کشوری در بوستان ملت رشت برگزار شد.

مردم هیچ گاه فداکاری و جهاد ارتش در خلیج فارس را فراموش نمی کنند استاندار گیلان در این مراسم با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه های عظیمی را خلق کردند، اظهار کرد: ارتشیان در دوران دفاع مقدس حماسه های عظیمی خلق کرده و سبب شدند که ملت ایران امروز در آرامش زندگی کنند.

اسدالله عباسی با اشاره به تلاش منافقین به منظور انحلال ارتش جمهوری اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ارتش یک سرمایه برای ملت است به این دلیل منافقین در تلاش بودند تا ارتش را منحل کنند ولی امام راحل (ره) در روز 29 فروردین با انتخاب روز ارتش به این هدف پایان داد.

وی نقش ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس در عدم جدایی یک متر از خاک مقدس این کشور را بسیار مؤثر دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح با فداکاری خود باعث مستحکم شدن مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: حضور در آب های آزاد نشانه اندیشه بلند امامین انقلاب است

استاندار گیلان: حضور در آب های آزاد نشانه اندیشه بلند امامین انقلاب است