مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-18اجتماعي

نگاه سودجویانه انسان بلای جان طبیعت


برداشت بی رویه محصولات جنگلی و مرتعی زنگ خطری برای طبیعت و محیط زیست است لذا می طلبد دست از نگاه سودجویانه به طبیعت برداریم و با آن مهربان باشیم.

- ایسنا/کرمان برداشت بی رویه محصولات جنگلی و مرتعی زنگ خطری برای طبیعت و محیط زیست است لذا می طلبد دست از نگاه سودجویانه به طبیعت برداریم و با آن مهربان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبیعت استان کرمان به خصوص جنوب کرمان طی فصل بهار محل رویش انواع گیاهان دارویی و محصولات جنگلی از جمله بنه، کسور، بادام کوهی، آویشن، بابونه، زیره و.

است که علاوه بر مردم محلی گردشگران و مسافرانی از استان های همجوار ییلاقات خوش آب و هوا و کوهستانی جیرفت از جمله دلفارد یا همان دره مدیرانه، درب بهشت، جبالبارز و دیگر مناطق بکر را برای تفریح انتخاب می کنند که این تفریح نیز به طبیعت کشانده می شود به طوری که علاوه بر چیدن محصولاتی از جمله بنه و کسور، برگی برای درختان زیبا و بی صدای منطقه نمی گذارند که این پاسخ خوبی به میزبانی طبیعت نیست.

اما از آنجایی که اردیبهشت، فروردین، خرداد و شهریور برای مردم بومی و گاهی سودجویان فرصتی برای برداشت بی رویه داروهای گیاهی و طبیعی و زنگ خطری جدی برای صیانت از محیط زیست است، مسئولیت دوستداران محیط زیست و طبیعت دوچندان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سودجویانه انسان بلای جان طبیعت

نگاه سودجویانه انسان بلای جان طبیعت