مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-18سياسي

ادعیه خوانی روح انسان را به ائمه پیوند می زند


ادعیه چون برخاسته از منبع عصمت و طهارت است روح و جان را صفا بخشیده و انسان را به نفس ائمه (ع) پیوند زده و به آن سیر افق می دهد.

- با اشاره به اهمیت مناجات خوانی مخصوصاً در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خلوت با خدا از مهمترین امور سلوکی محسوب می شود.

این خلوت می تواند در قالب نماز، ذکر و دعا باشد یا اینکه فرد رو به قبله نشسته و متوجه پروردگار باشد، این خلوت به هر نحوی که باشد مطلوب است و خدا خلوت بنده با خود را دوست دارد.

این مداح قزوینی اذعان کرد: ماه رمضان، دعوتی است از میزبانی کریم که سفره ی ضیافتش سرشار از نعمت است و ندای دعوتش مشحون از مغفرت چنانچه امیرالمومنین (ع) در این باره می فرمایند خداوند کلید گنجینه های رحمتش را در دستان تو قرار داده است، که به تو اجازه داده از او درخواست کنی تا هر گاه بخواهی، درهای نعمتش را با دعا بگشایی و بارش باران رحمتش را طلب نمایی .

وی بیان کرد: بزرگان و علما برای آماده کردن دل ها، بهره مندی از رحمت ها در ماه رمضان و خوان کَرَم الهی در شب های قدر، مباحث انسان ساز و خوش مضمونی را بیان می کردند که در این میان مباحث اهمیت دعا و شرایط آن، دستیابی به زندگی شیرین و گوارا، تبیین ماسوی الله و بقا بر وجه الهی، چگونگی رسیدن به حقیقت، نحوه ی اصلاح نفس و مقابله با هواهای نفسانی مطرح می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعیه خوانی روح انسان را به ائمه پیوند می زند

ادعیه خوانی روح انسان را به ائمه پیوند می زند