مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-18اقتصادي

استخر دانش آموزی ابهر تکمیل می شود


فرماندار ابهر از تکمیل استخر دانش آموزی این شهرستان خبر داد.

- احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه نیمه تمام استخر دانش آموزی در ابهر که تکمیل آن یکی از مطالبات این منطقه نیز به شمار می رود، اظهار کرد: در همین راستا مبلغ 80 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این استخر از محل سفر هیئت دولت به استان زنجان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه استخر دانش آموزی ابهر در مسیر تکمیل شدن قرار دارد، بیان کرد: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه بودجه مذکور برای ساخت استخر ابهر اختصاص داده شد و پیمان کار پروژه نیز تعیین و عملیات اجرایی به زودی آغاز می شود.

فرماندار ابهر با اشاره به مهم ترین دلایل مسکوت ماندن این پروژه، ادامه داد: یکی از مهم ترین عوامل ناتمام ماندن این پروژه، کمبود اعتبار است که امیدواریم با مبلغ اختصاص داده شده، پروژه استخر دانش آموزی ابهر به زودی به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه ورزش نقش بسیار موثری در مبارزه با آسیب های اجتماعی و نیز افزایش یادگیری در دانش آموزان دارد، خاطرنشان کرد: از بین ورزش ها، شـنا از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ به طوری که پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند: به فرزندان خود تیراندازی و شنا بیاموزید که ایــن حدیـث بیانگر اهمیتی است که اسلام و رهبران دینی برای ورزش و سلامتی جسم و روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر دانش آموزی ابهر تکمیل می شود

استخر دانش آموزی ابهر تکمیل می شود