مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-18پزشكي

مشارکت بیش از 75 میلیارد تومانی خیران سلامت یزدی در دوران کرونا


مسئول سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد از کمک بیش از 75 میلیارد و 64 میلیون تومانی خیرین سلامت از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/یزد مسئول سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد از کمک بیش از 75 میلیارد و 64 میلیون تومانی خیرین سلامت از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال 1400 خبر داد.

دکتر محمدرضا لطفی در این باره گفت: خیران حوزه سلامت همواره با تامین بخشی از هزینه های طرح های عمرانی، ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، خریداری و تامین بخشی از تجهیزات پزشکی و اهدای زمین، یاری گر دانشگاه علوم پزشکی یزد، سیستم بهداشت و درمان کشور و زمینه ساز ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه سلامت هستند.

وی با اشاره به مشارکت خیران، موسسات و سازمان های دولتی و غیردولتی برای عبور از بحران کرونا، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان سال گذشته، 75 میلیارد و 64 میلیون و 91 هزار و 555 تومان به حوزه سلامت استان یزد کمک کردند که در توسعه زیرساخت ها و تامین تجهیزات این بخش به کار گرفته شد.

وی ادامه داد: هم چنین در سال گذشته خیران بیش از 706 میلیارد ریال در ساخت طرح های عمرانی و بیش از 205 میلیارد و 979 میلیون ریال در تجهیزات مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 75 میلیارد تومانی خیران سلامت یزدی در دوران کرونا

مشارکت بیش از 75 میلیارد تومانی خیران سلامت یزدی در دوران کرونا