مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-18اقتصادي

فرسودگی نیمی از ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی استان همدان


رییس اداره توسعه فناوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان همدان از فرسودگی نیمی از ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره توسعه فناوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان همدان از فرسودگی نیمی از ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی این استان خبر داد.

مهدی جهانگیری صالح با بیان اینکه 50 درصد از مکانیزاسیون کشاورزی استان همدان فرسوده و دارای عمر بالای 13 سال بوده و نیازمند جایگزینی و نوسازی هستند، اظهار کرد: شاخص مکانیزاسیون استان 2.

12 اسب بخار در هکتار بوده که خوشبختانه با این آمار ناوگان نیروی محرکه کشاورزی استان شامل تراکتور و کمباین از سطح مطلوب و استانداردی برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه در بیش از 90 درصد اراضی زراعی استان همدان کار کشاورزی به صورت مکانیزه انجام می شود، تصریح کرد: انجام کار کشاورزی به صورت مکانیزه در سطح باغات استان تا حدودی به نسبت اراضی زراعی کمتر بوده که قدیمی بودن باغ های استان و عدم امکان تردد ماشین آلات کشاوررزی در این باغات و نیز تطابق یا عدم بومی سازی دستگاه های مورد استفاده در باغ ها از دلایل مهم کمتر بودن انجام کار کشاورزی به صورت مکانیزه در سطح باغات استان به شمار می رود که با توجه به شعار سال امیدواریم دستگاه هایی متناسب با باغات طراحی و مورد استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی نیمی از ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی استان همدان

فرسودگی نیمی از ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی استان همدان