مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-18سياسي

نام ارتش در رزم و ایثار ماندگار است


ملت بزرگ ایران اسلامی فداکاری ها و رشادت های بی وقفه غیور مردان ارتش سرافراز را فراموش نخواهد کرد.

- ایسنا/ایلام استاندارایلام گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی فداکاری ها و رشادت های بی وقفه غیور مردان ارتش سرافراز را فراموش نخواهد کرد.

حسن بهرام نیا به مناسبت روز ارتش در پیامی اظهار کرد: 29 فروردین در تقویم جمهوری اسلامی ایران، یادآور غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

نیروی دلیر و شجاعی که همواره با رشادت، جانفشانی و پایمردی آگاهانه جان، هستی و وجود ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا از حریم و کیان ایران اسلامی سلحشورانه دفاع کنند.

در ادامه ی این پیام آمده است: آری ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در صحنه های خطیر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه های دفاع از عزت، استقلال و اقتدار ایران عزیز، جان برکفانه حضور داشته است و در کنار دیگر نیروهای مسلح فداکار و مقتدر با ایثارگری و جانبازی از امنیت و پاسداری از کیان ایران اسلامی نامی ماندگار در صفحه رزم و ایثار برای اسلام و ایران اسلامی برجای گذاشته اند.

وی گفت: به یقین ملت بزرگ ایران اسلامی فداکاری ها و رشادت های بی وقفه غیور مردان ارتش سرافراز را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، سال های دفاع مقدس، حفاظت و تامین امنیت در مرزهای زمینی، هوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام ارتش در رزم و ایثار ماندگار است

نام ارتش در رزم و ایثار ماندگار است