مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-18اقتصادي

تأمین نیازهای کشاورزان در کشت قراردادی/اردبیل در تولید بذر پیشگام است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تأمین بذر، کود، سم و پوشش بیمه ای محصولات کشاورزی مورد نیاز کشاورزان در کشت قراردادی از اولویت های اصلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده شامگاه یکشنبه در گردهمایی رؤسای سازمان های جهاد کشاورزی که به صورت وبینار و با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در تأمین بذر مورد نیاز کشاورزان در سال جاری انجام شده که استان اردبیل خود در تأمین بذر پیشگام است.

وی تصریح کرد: کشت پنبه به صورت قراردادی مورد توجه و همراهی زارعین در استان قرار گرفته و همچنان در کشت بهاره تلاش می کنیم تا بذر، کود، سم و پوشش بیمه ای کشاورزان را در قالب کشت قراردادی مهیا کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل سهم بسزایی در تولید بذر داشته و به عنوان ویترین تولید بذر محسوب می شود، گفت: در قالب طرح جهش تولید در مزارع دیم استان با مشارکت ستاد اجرایی امام طرح ها و الگوهای مناسب کشت اجرا می شود که استان اردبیل نیز به عنوان استان پایلوت در اجرای این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

تقی زاده افزود: با تاکید معاون وزیر جهاد کشاورزی باید راهکاری مناسب برای مقابله با پدیده خشکسالی در نظر گرفته شده و از راهکارهای علمی و دانش بنیان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نیازهای کشاورزان در کشت قراردادی/اردبیل در تولید بذر پیشگام است

تأمین نیازهای کشاورزان در کشت قراردادی/اردبیل در تولید بذر پیشگام است