مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:122022-04-18سياسي

بندر دیر و بندر الرویس قطر خواهرخوانده می شوند


فرماندار شهرستان دیر بر لزوم توسعه و تقویت زیرساخت های بندری در این شهرستان تاکید کرد و گفت: بندر دیر و بندر الرویس قطر خواهرخوانده می شوند.

- ، یونس باربرز صبح دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دیر اظهار داشت: اتفاقاتی که در سال های اخیر رخ داده نشان می دهد که شهرستان دیر در حوزه دریا و دریانوردی بحران خیز است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه در خصوص اسکله های شهرستان همواره استرس داریم، افزود: در حال حاضر تمام اسکله های شهرستان دیر به استثنای اسکله اداره بندر که با همت مسئولین در حال تکمیل است، ایمنی لازم ندارند.

وی با توجه به بازدیدهای مسئولین کشوری و استانی از اسکله های شهرستان دیر، ادامه داد: اراده همه مسئولین بلندپایه استان بویژه استاندار، احداث اسکله مناسب برای صیادان است.

باربرز گفت: شهرستان دیر به عنوان بزرگترین بندر صیادی ایران باید ظرفیت ها و اسکله های متعددی در حوزه صیادی داشته باشد و امکان ندارد که ما ساخت اسکله ای ایمن را رها کنیم و این یک ضرورت است.

جبران خسارت صیادان فرماندار شهرستان دیر در خصوص حادثه مد شدید اخیر در شهر دیر، افزود: جبران خسارت صیادان به طور جدی پیگیری می شود تا در کوتاه ترین مدت این خسارت به دست صیادان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر دیر و بندر الرویس قطر خواهرخوانده می شوند

بندر دیر و بندر الرویس قطر خواهرخوانده می شوند