مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:072022-04-18سياسي

تخصیص 750 میلیون تومان جهت مناسب سازی محیط برای معلولان در سرعین


در نشست کمیته تخصصی و اجرایی مناسب سازی استان اردبیل، 750 میلیون تومان جهت مناسب سازی محیط برای معلولان در سرعین اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز با حضور عظیم قهرمانی، مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان و رییس کمیته تخصصی و اجرایی مناسب سازی استان، فرماندار سرعین و مسؤولان این شهرستان، اولین نشست این کمیته در سال 1401 برگزار شد.

در این نشست 250 میلیون تومان از اعتبارات کشوری و 500 میلیون تومان از اعتبارات شهرداری سرعین به مناسب سازی و رفع موانع معلولان در سال 1401 اختصاص یافت.

تشکیل شورای فنی و نظارت سرعین در فرمانداری و اتخاذ سریع تصمیمات اجرایی، طرح موضوع پایلوت مناسب سازی در شورای اداری و نماز جمعه و.

، ورود بهزیستی در تأیید صورت وضعیت شهرداری سرعین مرتبط با موضوع پایلوت شهر بدون مانع طبق نظر فرماندار و هزینه کرد اعتبارات مناسب سازی پایلوت شهر بدون مانع در محل خود، از موضوعاتی بود که در این نشست بر آن تأکید شد.

هم چنین تفکیک هزینه کرد اعتبار شهر بدون مانع از اقدمات و پروژه های عمومی شهرداری طبق نظر فرماندار سرعین و انجام اطلاع رسانی لازم در شهر سرعین درباره موضوع مناسب سازی و پایلوت شهر بدون مانع، از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 750 میلیون تومان جهت مناسب سازی محیط برای معلولان در سرعین

تخصیص 750 میلیون تومان جهت مناسب سازی محیط برای معلولان در سرعین