مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 23:022022-04-17سياسي

خیرین زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برگزاری جشن گلریزان اقدامی ارزشمند و باعث تشویق دیگران به کار خیر می شود و امیدواریم خیرین در این عرصه تلاشی همیشگی داشته باشند.

- ، حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی یکشنبه شب در مراسم جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، از کمک های خیرخواهانه مسئولان و خیران استان تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: امروز برای شرکت در جشن گلریزان در کنار سایر شهروندان حضور یافته ایم و بر اساس آیه 271 سوره بقره اگر به مستحقان آشکارا صدقه دهید کاری نیکوست، اما اگر در پنهانی به فقیران آبرومند کمک رسانید برای شما نیکوتر است و خدا به پاداش آن برخی از گناهان شما را محو و مستور دارد، و خداوند از آشکارا و نهان آنچه می کنید، آگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان احسان کردن و توجه به نیازمندان را صدقه و اقدامی ارزشمند دانست و گفت: برگزاری جشن گلریزان برای تشویق دیگران به کار خیر بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم هیچ کسی در بند نباشد، افزود: شهروندان در طول سال همواره به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: همه شهروندان می توانند در پنهانی و آشکارا به زندانیان جرایم غیرعمد که اقدامی ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنند

خیرین زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنند