مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-17اقتصادي

10دستگاه واگن مسافربری گمرک رازی به شرکت حمل و نقل واگذار می شود


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: 10 دستگاه واگن مسافربری گمرک رازی به شرکت حمل و نقل واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی روز یکشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری اظهار کرد: 10 دستگاه واگن مسافربری موجود در گمرک رازی خوی در راستای توسعه فعالیت های ارزآور با ورود دستگاه قضایی تعیین تکلیف شده و واگذاری واگن های مذکور به وارد کننده شرکت حمل و نقل بلا مانع است.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز استان به ناوگان حمل و نقل عمومی و وجود 10 دستگاه واگن مسافری بری در گمرک رازی، مکاتبه ای با دادستانی کل در خصوص تعیین تکلیف این واگن ها صورت گرفت.

عتباتی افزود: بنا به نظر معاون دادستانی کل کشور و که با توجه به نیاز مبرم ناوگان حمل مسافر به واگن های توقیفی و در راستای ایجاد تداوم فعالیت شرکت ها و فعالان اقتصادی و جلوگیری از ورشکستگی بنگاه های اقتصادی، واگذاری واگن های مذکور به وارد کننده شرکت حمل و نقل بلا مانع است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: امروز نیاز است تصمیماتی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اتخاذ شود که خروجی آن تقویت ناوگان حمل و نقل استان باشد.

عتباتی بیان کرد: با ورود این واگن ها به چرخه حمل و نقل برای 50 نفر به طور مستقیم اشتغال زایی ایجاد می شود و سالانه در جابجایی 100 هزار مسافر نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10دستگاه واگن مسافربری گمرک رازی به شرکت حمل و نقل واگذار می شود

10دستگاه واگن مسافربری گمرک رازی به شرکت حمل و نقل واگذار می شود