مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 19:322022-04-17فرهنگي

نمایش فیلم کوتاه «برنده» در جشنواره بین المللی کینولاب لهستان


فیلم کوتاه «برنده» به کارگردانی علی کیوان و تهیه کنندگی حامد رهنما و مهدی مقدم در نخستین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کینولاب لهستان نمایش داده می شود.

- نمایش فیلم کوتاه برنده در جشنواره بین المللی کینولاب لهستان فیلم کوتاه برنده به کارگردانی علی کیوان و تهیه کنندگی حامد رهنما و مهدی مقدم در نخستین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کینولاب لهستان نمایش داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کینولاب یک جشنواره بین المللی فیلم برای کودکان و نوجوانان است که معمولا فیلم هایی از سراسر جهان که از نظر کیفیت هنری غنی هستند و پیام های مهمی را منتقل می کنند انتخاب و داوری می کند.

هفتمین دوره این جشنواره در ماه ژوئن در شهر کراکوف لهستان برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه برنده پیش از این در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان کاندید پروانه زرین فیلم کوتاه بوده و نیز موفق به کسب دیپلم افتخار پنجاه و یکمین دوره ی فیلم رشد شده است؛ این فیلم همچنین تندیس بهترین فیلم کوتاه چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان را کسب کرده است.

داستان فیلم برنده در مورد دوچرخه جدید وحید است که پدرش به منظور شرکت در مسابقه برای او تهیه کرده است و شباهت زیادی به دوچرخه دزدیده شده دوستش علیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم کوتاه «برنده» در جشنواره بین المللی کینولاب لهستان

نمایش فیلم کوتاه «برنده» در جشنواره بین المللی کینولاب لهستان