مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 19:022022-04-17سياسي

ورود دستگاه قضا به بحث گرانفروشی نان/بازرسان به خط می شوند


موضوع پخت و فروش نان های خشخاشی با قیمت چند برابری به مردم که از قبل پخت کرده اند مشکلی بود، که دستگاه قضایی وارد عمل شده و تعزیرات موظف به رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان عصر امروز در مسجد امیرالمؤمنین منطقه فرودگاه زنجان و در جم مردم اظهار کرد: حضور مسؤولان قضایی استان در میان مردم که از ابتدای ماه مبارک شروع شده تا پایان نیز ادامه خواهد داشت، برای شنیدن صحبت ها و مشکلات و تلاش برای برطرف کردن دغدغه ها و مسائل آنهاست.

رییس کل دادگستری استان زنجان با تبریک ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) افزود: امروز اغلب دغدغه و مشکلات مردم این منطقه که با مسؤولان قضایی استان در میان گذاشتند، وضعیت گرانی در جامعه، ایجاد مزاحمت در پارک ها و همچنین موضوع تخلف نانوایان منطقه فرودگاه در پخت نان بود که موضوع پخت و فروش نان های خشخاشی با قیمت چند برابری به مردم که از قبل پخت کرده اند مشکلی بود که به گفته مردم محل همه توانایی خرید نان خشخاش ندارند و این مطالبه به حق و بجایی است.

وی در همین راستا در تماس تلفنی با مدیرکل تعزیرات استان دستور داد بازرسی و نظارت میدانی از نانوایان این منطقه انجام و گزارش این بازرسی را به وی اعلام کنند که در صورت کوتاهی باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا به بحث گرانفروشی نان/بازرسان به خط می شوند

ورود دستگاه قضا به بحث گرانفروشی نان/بازرسان به خط می شوند