مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-17بين الملل

رهبر موقت اخوان المسلمین مصر به حبس ابد محکوم شد


دولت مصر، اخوان المسلمین را یک «گروه تروریستی» می داند و فعالیت های آن را پس از کودتای نظامیان علیه دولت محمد مرسی غیر قانونی اعلام کرده است.

- دولت مصر، اخوان المسلمین را یک گروه تروریستی می داند و فعالیت های آن را پس از کودتای نظامیان علیه دولت محمد مرسی غیر قانونی اعلام کرده است.

دادگاهی در مصر رهبر موقت اخوان المسلمین این کشور را در پرونده معروف به نفوذ به مرزهای شرقی به حبس ابد محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع مصر، دادگاه کیفری قاهره امروز (یکشنبه) در جریان محاکمه مجدد محمود عزت رهبر موقت اخوان المسلمین در پرونده ای که در رسانه ها به عنوان نفوذ به مرزهای شرقی شناخته می شود، حکم حبس ابد صادر کرد.

پیشتر رسانه های مصری اعلام کرده بودند که قوه قضاییه این کشور حکم اعدام محمود عزت رهبر موقت اخوان المسلمین را تایید کرده است.

شبکه الجزیره قطر 28 آذر سال گذشته گزارش داده بود که دادگاه عالی جنایی امنیت دولتی مصر، حکم اعدام او را در پرونده ای که در رسانه ها به نفوذ به مرزهای شرقی معروف است، به دلیل اتهام وی به همکاری با احزاب خارجی علیه منافع کشور صادر کرده است.

وقایع این پرونده به سال 2011 زمانی که تعدادی از افراد از جمله افراد وابسته به اخوان المسلمین به یورش به زندان وادی النطرون و حمله به تعدادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر موقت اخوان المسلمین مصر به حبس ابد محکوم شد

رهبر موقت اخوان المسلمین مصر به حبس ابد محکوم شد