مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-17سياسي

مظلومیت این روزهای کتابخوانی/ کتاب در سبد کالای خانواده نیست


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه کتابخوانی این روزها با مظلومیت مواجه شده است، گفت: متاسفانه شاهدیم که کتاب در سبد کالای خانواده ها قرار ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب یک شنبه در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به میزبانی سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی سمنان ضمن اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی (ع) بابیان اینکه من تعجب می کنم از کسی که در خوراک تفکر می کند اما در آنچه مربوط به جان و روح است تفکر نمی کند، ابراز داشت: کتاب و کتابخوانی طی این سال ها از یک سیر مظلومیت مواجه بوده و طراز مطالعه و درصد استفاده از کتاب کاهش یافته است.

وی بابیان اینکه همه افراد جامعه کم شدن مطالعه را تصدیق می کنند و بر آن اذعان دارند، افزود: البته به نوعی رسانه ها فضای مجازی کتاب را هل دادند تا از این فضا بیرون رود، وجود کتاب های مجازی باعث شد تا مشکلاتی نظیر حمل و خرید کتاب حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه کتاب و کتابخوانی هیچ گاه از دور خارج نمی شود، ابراز داشت: متأسفانه اُنس با کتاب در جامعه کم شده اما با این وجود اقداماتی نظیر برگزاری این جشنواره ها می تواند قدمی به جلو برای افزایش سرانه مطالعه و توجه به کتابخوانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت این روزهای کتابخوانی/ کتاب در سبد کالای خانواده نیست

مظلومیت این روزهای کتابخوانی/ کتاب در سبد کالای خانواده نیست