مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-17اقتصادي

مجوز پرداخت حقوق کارکنان از محل مالیات ارزش افزوده صادر شود


از شورای اسلامی شهر خواهش میکنم مجوز پرداخت حقوق کارکنان را از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداری بدهد.

- ، مهدی نوبانی عصر یکشنبه در سی و چهارمین جلسه شورای شهر بندرعباس گفت: اولویت ما رسیدن به درآمد های پایدار است و برای شهرداری بندرعباس باید این آیتم فعال شود و برای برون رفت از مشکلات مالی و اقتصادی همراهی شورای اسلامی شهر تعیین کننده است که قطعا نتیجه نهایی و اثرات مثبت آن برای پرسنل و شهروندان سریع تر محقق خواهد شد.

شهردار بندرعباس با اشاره به کمک مالیات ارزش افزوده در درآمد های شهرداری افزود: در حال حاضر 60درصد از بودجه شهرداری برای هزینه های جاری و 40 درصد برای مباحث عمرانی هزینه می شود.

نوبانی خاطرنشان کرد: از شورای شهر خواهش میکنم مجوز پرداخت حقوق کارکنان را از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداری بدهد تاخیر در پرداخت حقوق باعث نارضایتی در هر سازمانی می شود و باید شرایطی فراهم شود که از مالیات ارزش افزوده درصد بالاتری برای پرداخت حقوق معوقه پرسنل در موارد خاص استفاده شود و قطعا در نهایت روند 60 به 40 هزینه های جاری و عمرانی رعایت خواهد شد.

نوبانی با تاکید بر خدمات رسانی شبانه روزی نیروهای شهرداری بیان داشت: نارضایتی پرسنل شهرداری زمینه های نارضایتی شهروندان را فراهم میکند زیرا پرسنل در صورتی که تکریم نشوند و حقوق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز پرداخت حقوق کارکنان از محل مالیات ارزش افزوده صادر شود

مجوز پرداخت حقوق کارکنان از محل مالیات ارزش افزوده صادر شود