مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-17سياسي

سانحه در مترویی که به عشق «حسن روحانی» افتتاح شد!


14ماه کمیته امنیت مترو را در دولت قبلی خودسر تعطیل کرده اند، مترویی که به عشق «حسن روحانی» افتتاح کردیم 6 روز بعدش آن اتفاق و سانحه در قطار شهری رخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام رسول برگی امروز در شصت و هفتمین جلسه علنی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)  اظهار کرد: در روزهای پیش رو شاهد شب های قدر خواهیم بود که امیدواریم خداوند متعال ما را از فیوضات این ماه بی نصیب نکند.

وی ابراز کرد: موضوع حمل و نقل یکی از موضوعات مهمی است که شهروندان در این باره سوالات بسیاری دارند.

 اولویت ما در این خصوص تامین امنیت و ارائه بهترین خدمات برای مردم است، ناگفته نماند که در دوره گذشته 180 دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی را از دست داده ایم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنانش در خصوص قرارداد اتوبوسرانی با برخی از شرکت ها مطرح کرد: پیشنهادم این است از هم اکنون به شرکت هایی که اتوبوس دربستی گرفته اند، اعلام شود تا خودشان در این خصوص چاره اندیشی کنند، همچنین خواهشمندیم شهرداری در این خصوص به نفع شهروندان برنامه ریزی کرده و گزارشی در این رابطه به ما ارائه دهد.

برگی افزود: قرارداد با بانک شهر چگونه است؟ باید به ما توضیح بدهند؛ با کدام قرارداد برای بانک شهر در بهترین نقاط شهر مکان و جایگاه رایگان داده ایم! در دوره قبل، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه در مترویی که به عشق «حسن روحانی» افتتاح شد!

سانحه در مترویی که به عشق «حسن روحانی» افتتاح شد!