مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:472022-04-17ورزشي

2 مشکل بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد/ آدم ها و بلوط ها اینجا چه آسان می میرند!


زمستان امسال بود که به دلیل عبور چشمه از زیر آسفالت محور یاسوج به شیراز حدفاصل روستای گنجگان و به دلیل لغزندگی و یخ زدگی در یک مورد 5 نفر عضو یک خانواده جان خود را از دست دادند که باید از مسئولان متولی پرسید چه کسی پاسخگوی از دست رفتن جان یک خانواده خواهد بود؟!.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج برشمردن مشکلات استان کهگیلویه و بویر احمد ساده و آسان نیست برخی مشکلات به قدری بزرگ و دردسر ساز هستند که نیاز است برای رفع آن ها قبل از رسیدگی به سایر مشکلات اقدام کرد.

در یک حالت کلی اگر از آماده نبودن زیرساخت ها در حوزه های مختلف از جمله در حوزه اقتصادی، عمرانی، تولیدی، فرهنگی، همچنین آتش سوزی جنگل ها، شکل و شمایل نامناسب و گاها زشت شهرها، مبلمان ضعیف شهری، مشکل بزرگ بی آبی، زیرساخت های ضعیف ورزشی، فضاهای ناکافی و تقریباً صفر فرهنگی در روستاها، راه های نامناسب روستایی، بیکاری مفرط جوانان شهری و روستایی و مشکلات حاشیه نشینی و .

به عنوان مشکلات اصلی استان یاد کنیم، اکنون دو مشکل اساسی وجود دارد که می بایست مسئولان استانی هرچه سریعتر به فکر رفع آنها باشند.

آن گونه که مسئولان حوزه ترافیکی اعلام می کنند درصد تلفات جاده ای در محورهای استان بالا رفته و هر سال شاهد از دست رفتن تعداد زیادی از هم استانی ها و هم وطنان در جاده های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مشکل بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد/ آدم ها و بلوط ها اینجا چه آسان می میرند!

2 مشکل بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد/ آدم ها و بلوط ها اینجا چه آسان می میرند!