مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:472022-04-17سياسي

اهدای بیش از 8 تن گلاب ناب کاشان به آستان قدس رضوی


دبیر کانون های خدمت رضوی در منطقه کاشان گفت: بیش از هشت تن گلاب ناب کاشان توسط خیران و مردم این منطقه به آستان قدس رضوی اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جهاندار ظهر یکشنبه در آیین افتتاح دفتر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در منطقه کاشان با اشاره به اینکه منطقه کاشان در چارت سازمانی آستان قدس رضوی به عنوان یک استان شناخته می شود، اظهار داشت: این دفتر از سال 95 به عنوان رابط زیر نظر استان اصفهان شروع به کار کرد، بعد از آن نمایندگی آستان قدس شد و در حال حاضر با عنوان دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در منطقه کاشان زیر نظر آستان قدس رضوی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم تا سه مفهوم خادم، مخدوم و زیارت را گسترش دهیم، ابراز داشت: باید به گونه ای رفتار و تصمیم بگیریم که هر کسی با هر توانی بتواند به زیارت امام رضا (ع) مشرف شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی در منطقه کاشان با اشاره به اینکه سیره امام رضا (ع) خدمت به مردم بود، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح منطقه کاشان ظرفیت 400 نفری خادمیاری وجود دارد که البته یه دنبال کانون های محلی نیز هستیم.

وی با بیان اینکه خادمیاران نیازهای مردم را می شناسند و به نام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خدمت می کنند، گفت: در حاضر 20 کانون تخصصی وجود دارد که افراد با تخصص های مختلف را جمع می کند و از آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 8 تن گلاب ناب کاشان به آستان قدس رضوی

اهدای بیش از 8 تن گلاب ناب کاشان به آستان قدس رضوی