مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-17سياسي

دلایل متفکرآزاد و نجابت برای رای منفی به طرح جدید شفافیت


روح الله نجابت نماینده مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود به دلایل رای منفی خود به دو فوریت طرح شفافیت قوای سه گانه پرداخت.

- فارس پلاس؛ شبکه های اجتماعی: روح الله متفکر آزاد نماینده مجلس شورای اسلامی در توییت دلیل رای منفی خود به طرح جدید شفافیت را اینگونه توضیح داد: به دوفوریت طرح شفافیت رای مخالف دادم چون اولا هنوز تکلیف طرح قبلی و وعده اصلی شفافیت آرا نمایندگان باوجود در دستور کار بودن مشخص نشده ثانیا اولویت ما در شفافیت فعلامجلس بود، ثالثا ابهاماتی که این طرح دارد مرا در رای دادن به آن دچار تردیدکرده مگر آنکه در بررسی جزییات تغییر حاصل شود.

روح الله نجابت دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود به دلایل رای منفی خود به دو فوریت طرح شفافیت قوای سه گانه پرداخت.

او در این رشته توییت نوشت: علی رغم اعلام شفاف کلیه آرا و حتی هزینه تبلیغات انتخاباتی ام در سایت شخصی، به دلایل زیر با دو فوریت طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی مخالفت کردم.

 تاکید مقام معظم رهبری بر تنقیح و تهذیب قوانین خطاب به مجلس یازدهم، و نیاز مردم و کشور به کم کردن قوانین زائد؛ و این در حالی است که در زمینه شفافیت نهادهای حاکمیتی کشور دو قانون مصوب وجود دارد: قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که تا به امروز 4 آیین نامه و 12 شیوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل متفکرآزاد و نجابت برای رای منفی به طرح جدید شفافیت

دلایل متفکرآزاد و نجابت برای رای منفی به طرح جدید شفافیت